Fysiotherapeuten


Met de antwoordservice van ContactSupport.nl kunnen fysiotherapeuten ongestoord hun patiënten behandelen, kosten besparen en altijd professioneel overkomen, terwijl wij zorgen voor tijdswinst en een efficiënte telefoonbeantwoording

35+

Praktijken in onze portofolio

1000 +

Wekelijkse afgeronde belletjes

Voordelen voor fysiotherapeuten

Professioneel


Door gebruik te maken van ContactSupport’s professionele antwoordservice komt de fysiotherapiepraktijk betrouwbaarder en professioneler over naar patiënten. Dit is belangrijk voor het opbouwen van vertrouwen en het versterken van de reputatie van de praktijk, aangezien de service zorgt voor een consistente en representatieve telefoonbeantwoording.

Tijdwinst


De service zorgt ervoor dat therapeuten niet gestoord worden tijdens behandelingen. Terwijl ze zich volledig kunnen richten op hun patiënten, wordt de telefoon beantwoord door een deskundig team dat direct afspraken kan maken of belangrijke berichten kan doorgeven, zonder dat dit invloed heeft op de behandelervaring van de patiënt.

Kosten Besparing


Het pay-as-you-go model van ContactSupport biedt flexibiliteit, waardoor fysiotherapeuten alleen betalen voor de diensten die ze daadwerkelijk gebruiken. Dit bespaart kosten in vergelijking met het in dienst nemen van extra personeel voor telefonische bereikbaarheid, waardoor therapeuten hun kosten kunnen verlagen terwijl ze toch kunnen profiteren van professionele telefonische ondersteuning.

Meest gesteld vragen

Kunnen jullie ondersteuning bieden tijdens piekuren?

Ja, we bieden de mogelijkheid om ons team alleen in te zetten tijdens piekuren, zodat u kosten efficiënt beheert.

Welke communicatiemethoden ondersteunen jullie?

Wij bieden ondersteuning via telefoon, e-mail, live chat, en sociale media, zodat uw klanten op hun favoriete manier contact kunnen opnemen.

Hoe zorg je ervoor dat mijn merk goed wordt vertegenwoordigd?

Ons team werkt nauw met u samen om uw merk en toon volledig te begrijpen, zodat onze medewerkers naadloos aansluiten bij uw merkidentiteit.

Hoe snel kan ik opschalen of afschalen?

U kunt eenvoudig en snel opschalen of afschalen, afhankelijk van uw behoeften, zonder lange verplichtingen of contracten. Dit lukt al binnen 24 uur!

Hoe begin ik met ContactSupport?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. We bespreken uw behoeften en stellen een oplossing op maat voor die bij uw bedrijf past.

FAQ image

Wat kost het?

Onze diensten beginnen vanaf €1,35 per afgehandeld telefoongesprek. Dit zorgt ervoor dat u alleen betaalt voor wat u daadwerkelijk gebruikt, zonder verborgen kosten. Deze prijs is inclusief professionele ondersteuning door ons ervaren team, dat klaarstaat om uw klanten snel en effectief te helpen. De flexibele prijsstelling maakt het betaalbaar voor bedrijven van elke omvang, met de mogelijkheid om op te schalen wanneer dat nodig is.

© Copyright 2024. United People Marketing BV. All rights reserved.